در شبانه‌روز گذشته

حوادث رانندگی در اصفهان یک کشته و ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن یک نفر و مصدوم شدن ۱۳ نفر بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در شبانه‌روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱ 15 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایرنا؛ عباس عابدی افزود: ساعت ۲۳:۴۴ دقیقه شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور اردستان- نایین ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال احمر به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: در این حادثه یک زن ۵۵ ساله جان باخته بود و چهار نفر شامل ۲ مرد، یک زن و یک کودک مصدوم شده بودند که به بیمارستان حشمتیه نایین انتقال یافتند.
 
وی همچنین در باره ۲ حادثه رانندگی دیگر در شهرستان‌های اردستان و جرقویه گفت: ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته تصادف ۲ دستگاه پراید و پیکان در جرقویه گزارش شد.
 
عابدی با اشاره به اعزام یک واحد اورژانس ۱۱۵ به محل تصادف افزود: پنج مصدوم این حادثه شامل سه زن، یک مرد و یک کودک به بیمارستان انتقال داده شدند.
 
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ساعت ۱۷:۴۰ روز گذشته برخورد ۲ دستگاه پراید و پژو ۴۰۵ در جاده دهاقان به شهرضا اعلام شد که این حادثه نیز پنج مصدوم شامل چهار زن و یک پسر نوجوان برجا گذاشته بود.
 
وی اضافه کرد: با اعزام سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵، مصدومان این حادثه به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل شدند.
 
فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۰ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج اتاق فرمان برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار