شهرداری اصفهان به تذکر در خصوص سگ‌های ولگرد پاسخی نمی‌دهد

عضو شورای شهراصفهان گفت: در خصوص مسائل زیادی تذکر داده می‌شود، مانند سگ‌های ولگرد، اما پاسخ لازم داده نمی‌شود یا پاسخ‌ها مانند یک توجیه است که نتیجه آن را مشاهده نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۷ 14 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان»، محمدرضا فلاح پیش از ظهر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: بازخوردی از تذکرات اعلام شده از سوی شهرداری ندیده‌ایم، خواهش من این است که تذکرات را دبیر جلسه به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع دهد تا در این کمیسیون‌ها با حضور معاونین شهردار بررسی شوند.

وی افزود: در خصوص مسائل زیادی تذکر داده می‌شود، مانند سگ‌های ولگرد، اما پاسخ لازم داده نمی‌شود یا پاسخ‌ها مانند یک توجیه است که نتیجه آن را مشاهده نمی‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی خدمات شهرداری روزانه توسط مردم ارزیابی می‌شود. مانند وضعیت نظافت شهر، حمل و نقل و… اگر در این حوزه خوب عمل کردیم مردم نمره مثبت می‌دهند و اگر خوب عمل نکردیم نارضایتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: آیا ما به عنوان مردم شهر نسبت به نظافت شهر، فضای سبز و … رضایت داریم؟ چمن‌های میدان امام (ره) که محل حضور گردشگران داخلی و خارجی است در حال خشک شدن است و بخش‌هایی از آن به زمین خاکی تبدیل شده است. به نظر می‌رسد نظارتی بر این امور صورت نمی‌گیرد، خواهش ما این است که در کمیسیون‌های تخصصی نسبت به این موارد رسیدگی صورت گیرد.

فلاح با اشاره به ورزشگاه بهمن منطقه ۱۴ و اختصاص یکی از سالن‌های این ورزشگاه به رشته کشتی گفت: در این منطقه کشتی گیران نخبه‌ای داریم که مقام‌های بسیاری کسب کرده‌اند. متأسفانه این سالن را از کشتی‌گیران گرفته‌اند و به رشته‌های دیگری اختصاص یافته است. درخواست من این است که این سالن به کشتی‌گیران برگردد تا همچنان شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این رشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار