۳ فوتی و ۱۲ مجروح در تصادفات یزد

مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد از وقوع سه حادثه رانندگی در یزد با سه فوتی و ۱۲ مجروح خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ 14 July 2024

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از تسنیم؛ سیدحسین طباطبایی در این رابطه اظهار داشت: نخستین حادثه روز گذشته در ساعت ۷:۴۳ صبح به وقوع پیوست که واژگونی یک دستگاه پراید در حوالی هرات، دو کیلومتر قبل از روستای چاه‌من، منجر به مصدومیت ۶ نفر شد.

وی تصریح کرد: پس از دریافت گزارش حادثه، نیرو‌های اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند و به حمدالله در این حادثه هیچ یک از مجروحان جان خود را از دست ندادند.

سخنگوی اورژانس استان یزد افزود: دومین حادثه در ساعت ۱۲:۴۲ رخ داد، که در آن دو دستگاه پراید با یکدیگر در منطقه سانیچ، پس از دو راهی دشتک، برخورد کردند.

طباطبایی بیان کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این تصادف، سه آمبولانس به محل اعزام شدند و متأسفانه در این تصادف یک نفر جان باخت و ۶ نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: سومین و آخرین حادثه هم در ساعت ۱۵:۳۶ با واژگونی یک دستگاه تیبا در گردنه خرانق به وقوع پیوست که متأسفانه در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه باید اقدامات لازم برای پیشگیری از این حوادث انجام شود گفت: متأسفانه سرعت غیرمجاز و عدم رعایت نکات ایمنی، عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: با توجه به این حوادث، لازم است رانندگان با رعایت نکات ایمنی و سرعت مجاز، از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنند، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، استفاده از کمربند ایمنی و پرهیز از رانندگی در حالت خستگی یا خواب‌آلودگی می‌تواند از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری کند.

طباطبایی تأکید کرد: اورژانس استان یزد همواره آماده ارائه خدمات و امدادرسانی به مصدومان حوادث رانندگی است، اما رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان می‌تواند نقش بسزایی در کاهش تعداد این حوادث و نجات جان انسان‌ها داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار