۴٠ خودروی امداد و نجات به ناوگان هلال احمر اصفهان اضافه شد

۴٠ خودروی امداد و نجات شامل ٢٢ خودروی شاسی بلند مرتبط با عملیات نجات و ١٨ دستگاه آمبولانس به ناوگان هلال احمر استان اصفهان اضافه شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ 13 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان روز شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای امداد و نجات این نهاد در استان اصفهان افزود: برای تامین هر یک از این خودروها بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدنوید متقی ادامه داد: خودروهای نجات و آمبولانس‌های تامین شده به شعب مختلف و پایگاه‌های امدادی و جاده‌ای هلال احمر در سراسر استان تخصیص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی استان و همچنین برخورداری از مناطق مختلف مانند ساحلی، بیابانی و کوهستانی، به روز شدن تجهیزات و وسایل مرتبط با امداد نجات از ضروریات این حوزه به شمار می‌رود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان تصریح کرد: با احتساب خودروهای اضافه شده امروز، تعداد آمبولانس‌ها و خودروهای نجات هلال احمر در استان در مجموع ۸۰ دستگاه خواهد بود.

متقی گفت: شرایط استان اصفهان ایجاب می‌کند که در مواقع بحرانی در دیگر مناطق کشور و حتی خارج از مرزها نیز کمک رسان حادثه دیدگان باشد لذا تامین تجهیزات در این خطه در پشتیبانی از سایر نواحی نیز موثر است.

استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار