تایید ۸۰ هزار قطعه زمین برای نهضت ملی مسکن در یزد

استاندار یزد از شناسایی و تایید ۸۰ هزار قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ 13 July 2024

به گزارش «تابناک یزد» به نقل از تسنیم؛ مهران فاطمی بر لزوم اجرای دقیق و سریع طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: این طرح یکی از اولویت‌های اصلی رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور منتخب بوده و باید با سرعت، قدرت و بالاترین کیفیت ممکن پیش رود تا به نتایج مطلوب برسد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرای این طرح گفت: از روزهای اولیه این دولت، مراحل قانونی و تایید اراضی این طرح تا شورای عالی معماری و شهرسازی کشور طی شده و اکنون 80 هزار قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد تایید نهایی شده است؛ این امر نشان‌دهنده عزم جدی دولت برای حل مشکل مسکن در استان یزد است.

استاندار یزد تعداد واجدین شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن در استان را 58 هزار نفر اعلام کرد و افزود: بر اساس پیگیری‌های انجام شده، وزیر راه و شهرسازی با بازگشایی سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در استان یزد تا سقف 20 هزار نفر واجدین شرایط موافقت کرده است؛ این اقدام گام مهمی در جهت تحقق اهداف این طرح و پاسخ به نیازهای مردم استان خواهد بود.

فاطمی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق تعهدات کارگزاران طرح نهضت ملی مسکن در موعد مقرر گفت: قطعا انگیزه‌ها و انرژی‌های مدیران و مسئولان دولت سیزدهم نسبت به روز اول تفاوتی نداشته و تغییر دولت و جابجایی‌ها نباید باعث ایجاد اختلال در امور مردم شود.

وی بر اهمیت پایداری و استمرار تلاش‌ها برای اجرای موفقیت‌آمیز این طرح تاکید کرد و با اشاره به اینکه مسئله مسکن بزرگترین معضل پیش روی اقتصاد استان یزد است، تصریح کرد: پیگیری و رفع این مسئله با نیت‌های خدایی، عزم‌های استوار و پیگیری‌های جدی تا لحظه آخر مسئولیت ادامه خواهد داشت.

استاندار یزد افزود: حل مشکل مسکن نیازمند همکاری و همت همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط است و باید با تلاش‌های مشترک و هماهنگ، شرایط بهبود یابد.

فاطمی به گردش نخبگان و روی کار آمدن افراد با انگیزه و انرژی بیشتر به واسطه تغییر دولت‌ها اشاره کرد و گفت: فصل مشترک همه کارگزاران دولت‌ها در کشور کار برای خدا و خدمت به مردم بدون منت و با تمام توان تا لحظه آخر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و تحقق اهداف نهضت ملی مسکن باید با تلاش و جدیت بیشتری دنبال شود تا مردم استان یزد بتوانند از نتایج این طرح بهره‌مند شوند.

استاندار یزد به نقش مهم مردم در تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: مشارکت و همکاری مردم با دولت در این طرح بسیار حیاتی است و بدون همکاری و حمایت مردم، دستیابی به اهداف مطلوب امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی از مردم خواست تا با اعتماد و همکاری، دولت را در اجرای این طرح یاری کنند و نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود شرایط مسکن ارائه دهند.

فاطمی تاکید کرد: دولت سیزدهم با تمام توان و امکانات خود به دنبال اجرای موفقیت‌آمیز طرح نهضت ملی مسکن است و امیدوار است با تلاش‌های مستمر و هماهنگی‌های لازم، این طرح به نتایج مطلوب برسد و مشکلات مسکن در استان یزد به‌طور کامل حل شود.

وی همچنین از تمام دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط خواست تا با همکاری و هماهنگی بیشتر، زمینه‌ساز اجرای موفقیت‌آمیز این طرح باشند و به بهبود شرایط مسکن و کاهش مشکلات اقتصادی و اجتماعی در استان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار