همه جناح‌ها به رییس جمهور منتخب کمک کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: همه گروه‌ها و جناح‌ها در مدیریت امور کشور به دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهور منتخب کمک کنند.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴ 13 July 2024

به گزارش «تابناک سمنان»، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان که موضع‌گیری‌های عالی‌ای در این مدت کوتاه داشتند، تبریک می‌گوییم و برایشان در مسیر خدمتی که شهید جمهور ریل‌گذاری کردند، آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در این مسیر ادامه خدمت داشته باشند.

وی یادآور شد: همه گروه‌ها و جناح‌ها در ادامه مسیر به رییس جمهور منتخب کمک کنند تا گره‌گشایی از مشکلات مردم انجام شود.

وی با اشاره به قرارگیری در ماه محرم و درس‌های بزرگ قیام اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: امام حسین(ع) می فرمایند «حوائج و مراجعات مردم به شما مسئولان، نعمت الهی است، شما از این نعمت الهی نباید دلتنگ و ناراحت شوید.»

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه کار ارباب رجوع را نباید به امروز و فردا موکول کرد تا باعث ناراحتی مردم شد، افزود: در این صورت نعمت الهی از ما گرفته و به نقمت تبدیل می شود.

وی با قدردانی از تمام دست‌اندرکاران انتخابات در کشور به واسطه برگزاری مطلوب انتخابات و همچنین استاندار سمنان و مجریان انتخابات، ابراز کرد: در استان سمنان از دقایق اولیه، رای‌گیری در ساعت مقرر آغاز و انتخابات سالم و در امنیت کامل برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سمنان لبیک مردم به فرمان رهبر معظم انقلاب با مشارکت گسترده را نیز قابل قدردانی دانست و افزود: مردم با مشارکت خود دشمن را ناامید کردند و باعث افتخار است که مردم به عنوان رکن و اساس جامعه اسلامی، فرمان امام خود را بر چشم و سر نهادند.

در این نشست سیدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی سمنان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار