افزایش ۳۴ درصدی اعتبارات شهرستان خوسف

بیرجند-فرماندار شهرستان خوسف با اعلام افزایش ۳۴ درصدی اعتبارات سال جاری شهرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ 13 July 2024

به گزارش «تابناک خراسان جنوبی»، سید علی حسینی صبح شنبه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: با وجود افزایش ۳۴ درصدی اعتبارات شهرستان که از این لحاظ رتبه اول افزایش را در استان داشته‌ایم، اعتبارات شهرستان قسمت کوچکی از تأمین پروژه هاست و مدیران باید در صدد جذب اعتبار به روش‌های مختلف باشند.

فرماندار خوسف ضمن بر شمردن روش‌های مختلف تأمین مالی پروژه‌ها اشاره کرد: میزان جذب اعتبارات بسته به ارتباطات و پیگیری مدیران دارد.

حسینی به پروژه‌های بیمارستان، استخر، فاضلاب خوسف، راه‌ها و …اشاره کرد و تکمیل این پروژه‌ها را نتیجه پیگیری در خصوص جذب اعتبار به روش‌های مختلف دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: با پیگیری و تمرکز در امور، بسیاری از در خواست‌ها و مطالبات مردم شریف شهرستان در مدت اخیر یا کلنگ زنی و یا افتتاح گردیده است.

حسینی به تکمیل زیر ساخت‌ها در شهرک شهید رحمانی شهرستان اشاره کرد و افزایش سرمایه گذاری در شهرستان را ثمره تکمیل زیر ساخت‌ها دانست.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در این شهرستان در سال‌های آینده به شدت رو به افزایش خواهد بود و قطعاً این شهرستان قطب صنعتی و معدنی استان خواهد بود.

فرماندار خوسف از افتتاح معادن جدید طلا و مس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عددهای حوزه سرمایه گذاری در شهرستان بی نظیر است.

حسینی اظهار امیدواری کرد: افزایش سرمایه گذاری، رشد جمعیت و از بین رفتن بیکاری را نیز برای شهرستان به ارمغان خواهد آورد.

وی همچنین در پایان با اشاره به تخصیص اعتبار محرومیت زدایی در استان، بر مطالبه مدیران در این خصوص نیز تاکید کرد.

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های مسئولین شهرستانی، خواستار اهتمام و تعامل بیشتر در جهت جذب اعتبارات ملی شد.

هاشمی بر اولویت دادن به پروژه‌هایی که دغدغه مردم است، تأکید کرد.

گفتنی است؛ اعتبارات سال جاری شهرستان خوسف در قالب ۱۶۶ پروژه در بین ۴۱ دستگاه اجرایی توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار