حمله افراد ناشناس به آمبولانس حامل بیمار قلبی !

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد : شب گذشته در منطقه دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد آمبولانس فوریت های پزشکی حامل بیمار قلبی مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴ 13 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدامین نیکویی نژاد ، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آمبولانس حین انجام ماموریت انتقال بیمار به سمت مرکز درمانی و در نزدیکی روستای دشتک ناگهان فردی ناشناس در تاریکی شب اقدام به پرتاب سنگ به سمت آمبولانسِ در حال حرکت کرده و موجب وارد شدن خسارت های جدی به آمبولانس شده است.
نیکویی نژاد تصریح کرد:حمله به آموبولانس فوریت های پزشکی با هیچ ابزاری قابل توجیه نیست و امیدواریم مردم منطقه و دستگاه های امنیتی فرد مورد نظر را شناسایی و برای مجازات به دستگاه قضایی تحویل دهند.
نیکویی نژاد خاطرنشان کرد:طی تماسی در ساعت ۲۱:۵۳ جمعه ۲۲ تیرماه با مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان کهگیلویه و درخواست کمک برای یک بیمار قلبی در روستای لیراب از توابع بخش دیشموک، بلافاصله آمبولاس پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل مورد نظر اعزام شد که پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار و انجام اقدامات اولیه برای اعزام به مرکز درمانی بیمار را به آمبولانس منتقل کردند.
وی با اشاره به واردشدن خسارات جدی به آمبولانس اورژانس۱۱۵ دیشموک افزود: با خارج شدن هر آمبولانس از چرخه خدمت خدمت‌رسانی و سلامت مردم نیز به شدت دچار خدشه خواهد شد.
نیکویی نژاد با بیان اینکه در این حمله، به بیمار و تکنسین‌های اورژانس آسیبی نرسیده است، افزود: آمبولانس های فوریت های پزشکی سرمایه ملی برای نجات حادثه دیدگان است و آسیب به آن، دست درازی به بیت المال و اموال همه مردم است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار