رئیس دفتر بهرامی معرفی شد

با حضور اقشار مختلف مردم دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. 
کد خبر: ۱۱۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳ 12 July 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد بهرامی در این مراسم افتتاح گفت: شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در انتخابات مجلس بالاترین مشارکت کشور را کسب کردند.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون افزود: از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تشکر می کنم.
بهرامی با بیان اینکه به همراهی و همفکری مردم نیاز داریم، اظهارکرد: حضور در کمیسیون انرژی کار ساده ای نبود، این کمیسیون پرقدرت و پر چالش کشور است، ۶۰ کمیسیون متقاضی این کمیسیون بودند که در نهایت ۲۳ نفر براساس امتیازاتی که بود انتخاب شدند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای ادامه کار و ماموریت ملی خود نیازمند کمک مردم هستم. نه تنها بویراحمد، دنا و مارگون بله در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.
بهرامی تصریح کرد: با پیگیری ها صورت گرفته ظرفیت برق بویراحمد دو برابر می شود و مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد تا مردم با مشکلات کمتر مواجه شوند.
وی با اشاره به افتتاح دفتر ارتباطات مردمی عنوان کرد: مردم می تواند نامه ها و مشکلات خود را به دفتر ارجاع دهند.
گفتنی است که در پایان این مراسم عزت الله بهشتی فر بعنوان رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در یاسوج معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار