دستگاه قضایی موظف به پیگیری حقوق مردم است / درخواست بنیاد شهید برای زندانیان ایثارگر

افراسیاب : تکلیف و هدف ما، خدمت به مردم است بنابراین موظف هستیم طبق قانون حق و حقوق مردم را پیگیری کرده و اجازه ندهیم حقی از کسی ضایع گردد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ 10 July 2024

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه جمعی از کارکنان با رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری این استان در این دیدار گفت: در ۱۱ حوزه قضایی استان در دادگاه‌های بخش‌ها و دادگستری کل استان و شهرستان‌ها، تعداد ۳۱۷ نفر از ایثارگران دوران دفاع مقدس اعم از فرزند، برادر و خواهر شهید و رزمنده و جانباز مشغول خدمت رسانی به مردم می‌باشند.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان افزود: دادگستری استان در سال گذشته در حوزه جذب قضات توفیقات خوبی داشته و موفق شدیم تعداد کادر قضایی استان را به اندازه ۴۰ سال گذشته افزایش دهیم.
قاضی القضات دادگستری استان در ادامه اظهار داشت: این استان از لحاظ رفع اطاله دادرسی، در صدر استان‌های کشور قرار دارد.
افراسیاب با اشاره به این که تکلیف و هدف ما، خدمت به مردم می‌باشد، تصریح کرد: ما موظف هستیم طبق قانون حق و حقوق مردم را پیگیری کرده و اجازه ندهیم حقی از کسی ضایع گردد.
در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام قدرت اله خرم روز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: دستگاه قضایی در حوزه اجرای عدالت و همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، سنگ تمام گذاشته و تلاش‌های خود را به سرانجام رسانده است.
 حجت الاسلام خرم روز حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را ستود و ادامه داد: انشاءالله رئیس جمهور منتخب سیاست‌های نظام و منویات مقام معظم رهبری را بتواند اجرا کند و راه شهیدان مخصوصاً شهدای خدمت را نیز ادامه دهد.
خرم روز گفت: مردم نیز حقوق و مطالباتی بر گردن ما دارند و ما باید جوابگو باشیم.
وی افزود: انتظار می‌رود که در دادگستری استان، مشاور قضایی ایثارگران نیز حضور داشته تا پیگیر امور حقوقی و رفع مشکلات ایثارگران باشد تا حقوق شهروندی نسبت به ایثارگران نیز رعایت شود، چون ایثارگران بر گردن ما حق‌های بسیاری دارند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درپایان اظهار کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم درخصوص زندانیان ایثارگری که به علت مشکلات مالی و جرام غیر عمد در زندان به سر می‌برند از نهاد‌های ارفاقی درمورد آنان استفاده کرده و آن‌ها را مورد حمایت قضایی قراردهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار