۱۷۴۳۳ واحد نهضت ملی در زنجان عقد قرارداد شد

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان، با بیان اینکه از طریق سامانه تم وزارت راه و شهرسازی حدود ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر به بانک مسکن استان زنجان معرفی شده است، گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن منجر به عقد قرار داد شده است.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ 10 July 2024

به گزارش «تابناک زنجان»، یونس احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانک مسکن در ساخت مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات تلاش لازم را دارد، اظهار داشت: از طریق سامانه تم وزارت راه و شهرسازی حدود ۱۹ هزار و ۶۶۴ نفر به بانک مسکن استان زنجان معرفی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ واحد منجر به عقد قرار داد شد، ابراز کرد: مبلغ مصوب تسهیلاتی آن بیش از ۹۰ هزار میلیارد ریال است که از این میزان بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال به این تعداد واحد نهضت ملی مسکن پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان، با بیان اینکه ۹۰ درصد اولویت کاری این بانک در بخش طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شده است، گفت: تاکنون این بانک در پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشته و کارنامه درخشانی دارد.

وی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات از ۳۵۰ میلیون تومان به ۵۵۰ میلیون تومان، تاکید کرد: در این راستا بانک مسکن استان زنجان با عقد قرارداد متمم تسهیلات ۱۵ هزار و ۴۹۰ واحد نهضت ملی مسکن با بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال اقدام نموده و در حال حاضر موردی برای پرداخت جدید وجود ندارد.

احمدی افزود: بانک مسکن استان زنجان به دلیل آماده نبودن سیستم‌های بانکی جهت فروش اقساطی تسهیلات قرارداد‌های مشمول با اقساط به مبلغ ۵۹ میلیون ریال را از ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ بمنظور رضایت‌مندی مردم شریف استان زنجان به صورت دستی انجام داد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون فروش اقساطی ۲ هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی انجام پذیرفته و با تحویل به متقاضیان مشمول در خانه دار کردن آنان نقش اساسی ایفا کرده است.

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تصریح کرد: مدیریت شعب بانک مسکن استان زنجان با کسب ۹۱۶ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز شاخص‌های ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است. با این کسب رتبه برتر کشوری، تعداد ۱۵ شعبه از ۱۸ شعبه در جایگاه منطقه سبز قرار گرفت و به همین منظور تعداد ۷ شعبه نیز حایز کسب ارتقاء درجه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار