آیت الله طباطبایی نژاد:

مهمترین عامل در بهبود عملکرد دستگاه‌ها تدبیرمدیر ومدیریت صحیح است

امام جمعه اصفهان گفت: بسیاری از امور را می‌توان با تدبیر حل کرد و بخشی از کار مربوط به مدیریت است و یک مدیر با مدیریت درست قادر است کارهای فراوانی را با تدبیر انجام دهد.
کد خبر: ۱۱۷۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷ 10 July 2024

به گزارش «تابناک اصفهان»، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح چهارشنبه در دیدار با سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان و ریاست بیمارستان امیرالمومنین (ع) از فعالیت‌ها و خدمات ریاست پیشین بنیاد شهید و امورایثارگران تقدیر به عمل آورد و توصیه‌هایی به مدیریت جدید این نهاد کرد.

امام جمعه اصفهان با بیان تأثیر مدیر و مدیریت درست بر بهبود عملکرد دستگاه‌ها و دوائر گفت: بسیاری از امور را می‌توان با تدبیر حل کرد و بخشی از کار مربوط به مدیریت است و یک مدیر با مدیریت درست قادر است کارهای فراوانی را با تدبیر انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر رسیدگی بیش از پیش به وضع جانبازان از جمله جانبازان بالای ۷۰ درصد و حق ویژه این گروه از جانبازان بر جامعه تصریح کرد: اکنون نیزعمده کار انجام شده است و باید بیشتر مسئله جانبازان به خصوص جانبازان بالای ۷۰ درصد پیگیری شود، چرا که نیاز به توجه و رسیدگی بیشتری دارند و باید ساختمان و مکانی که در آن به سر می‌برند سوئیت های مجهز با همه امکانات باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد انتخاب معاونین و تأثیر معاونین کارآمد بر تسهیل بخشی به امور را امری ضروری عنوان کرد و ادامه داد: در جریان انجام امور، معاونین بسیار مهم هستند و باید در انتخاب آنها دقت نمود، اگر معاونین خوب نباشند کار یک اداره و دستگاه معطل می‌ماند، لذا یک مسئله این است که سیاست بازی نکرده و هر فردی که قادر به انجام کار نیست کنار گذاشته شود.

وی اضافه کرد: باید از فرصت خدمت به خانواده شهدا و جانبازان استفاده کنید و شاکر خدا باشید که این فرصت را داده است، در خدمت خانواده شهدا بودن نعمت است و خانواده شهدا نیز باید خدا را شکر کنند که فرزند آنها در مسیر حق رفتند و البته توقعاتی نیز دارند که باید پاسخ درست به آنها داده شود.

عضو خبرگان رهبری هم چنین توصیه‌هایی در خصوص بیمارستان امیرالمومنین (ع) نیز نمود و افزود: باید در زمینه بیمارستان از کمک خیرین استفاده کرد و کمبودها را رفع نمود و یک بخش مهم مدیریت نیز درست خرج کردن و کنترل هزینه‌ها است و این نیاز به مدیریت زیادی دارد.

در ابتدای این دیدار انصاری پور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴ هزار شهید استان به ویژه شهدای راه خدمت و تشکر از فعالیت‌ها و خدمات مسئول پیشین بنیاد شهید وامورایثارگران استان اظهار داشت: شرایط خاص و ارائه خدمات گسترده به جامعه معزز ایثارگری نیازمند تلاش جهادی در راستای رعایت قوانین ویژه ایثارگران است

وی گزارشی از عملکرد و روند رو به بهبود مسائل مجموعه بیمارستان امیرالمومنین ارائه نمود و افزود: بحث تغییر تعرفه‌های درمانی و بیمارستانها در اختیار وزارت بهداشت است و در این رابطه با دانشگاه علوم پزشکی جلسات متعددی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار