اجرای بیش از۱۸۷کیلومتر شبکه گاز در نه ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش صورت گرفته بیش از 187 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده که از این میزان 12 کیلومتر شبکه شهری و 175 کیلومتر شبکه روستایی بوده است
کد خبر: ۱۰۹۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ 22 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ریحان بهادر گفت: در نه ماهه سال جاری بیش از۱۸۷کیلومتر شبکه گاز در این استان اجرا شده است.

بهادر افزود : خوشبختانه با همت و تلاش صورت گرفته بیش از ۱۸۷ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۱۲ کیلومتر شبکه شهری و ۱۷۵ کیلومتر شبکه روستایی بوده است.

وی تصریح کرد: در مجموع شبکه گاز اجرا شده در استان تاکنون به ۵۳۰۴ کیلومتر رسید که از این میزان ۱۶۰۷ کیلومترشبکه گاز شهری و ۳۶۹۷ کیلومتر شبکه روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده،ابراز داشت: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های گاز کهگیلویه و بویراحمد روستاهای باقیمانده استان در مناطق کوهستانی و سخت گذراست.

وی افزود : هم اکنون ۱۸ شهر استان گاز دارند و ۱۰۴۱ روستا به شبکه گاز متصل شده و با تلاش های صورت گرفته در آینده ای نزدیک استان به استان سبز تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار