هزار نفر در استان البرز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در اردوهای راهیان نور همکاری و تمهیدات لازم را فراهم کنند، افزود: راهیان نور بستری مهم برای تحقق جهاد تبیین است. 
کد خبر: ۱۰۸۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 06 December 2022

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در جلسه قرار گاه راهیان نور اظهار داشت: در این برنامه مهم و تاثیر گذار باید هوشمندانه عمل کنیم چرا که این فضای معنوی میتواند از راهکار های مطلوب برای مدیریت بحران های فرهنگی و اجتماعی جامعه باشد.

وی افزود: در شرایطی که دشمن به دنبال جنگ شناختی و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی و انقلابی است اردوهای راهیان نور راهکاری برای خنثی شدن توطئه دشمنان است.

وی استفاده از ظرفیت های استانی برای اجرای این برنامه مهم را ضروری دانست، عنوان کرد: اردوی راهیان نور یک برنامه ملی مهم با محوریت فرهنگی و تربیتی است.

معاون استاندار تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی علیه ارزش های نظام است، اردوهای راهیان نور نقش موثری در برابر هجمه دشمن و استکبار جهانی داشته است.

وی افزود: در شرایطی که دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال فرا فکنی است، مهم ترین پیام راهیان نور انتقال فرهنگ ارزش ها می باشد.

وی افزود: راهیان نور؛ موثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است و ضرورت دارد برای برگزاری اردوی راهیان نور اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار