تعامل شهرداری و میراث فرهنگی قزوین عامل رشد گردشگری

رئیس سازمان میراث فرهنگی: قزوین شهری تاریخی است که آثار متعددی در آن وجود دارد و مکان گردشگری بسیار خوبی برای بازار بزرگی چون تهران است.
کد خبر: ۷۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ 14 February 2019

تعامل شهرداری و میراث فرهنگی قزوین عامل رشد گردشگری

به گزارش تابناک قزوین، علی اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، با حضور در غرفه استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: قزوین شهری تاریخی است که آثار متعددی در آن وجود دارد و مکان گردشگری بسیار خوبی برای بازار بزرگی چون تهران است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد:  همراهی شهرداری قزوین و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان می تواند کمک بزرگی به حوزه گردشگری کند

وی افزود: به تمام مدیران کل توصیه کردم که همراهی خوبی با شهرداری هایی همچون شهرداری قزوین که فعالیت های منطقی و عاقلانه انجام می دهند و با سازمان میراث فرهنگی تعامل می کنند، داشته باشند.

مونسان تاکید کرد: تعامل شهرداری قزوین و میراث فرهنگی به نفع مردم شهر خواهد بود و منجر به رشد گردشگری خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور ابراز امیدواری کرد که قزوین به مقصد مهم گردشگری تبدیل شود و تاکید کرد: برای تبدیل قزوین به یک قطب گردشگری کشور، باید سرمایه گذاری های هدفمند در این حوزه انجام شود و علاوه بر ساماندهی بناهای تاریخی، باید پروژه های جاذب گردشگر افزایش یابد.

وی با بیان این که نزدیکی قزوین به تهران مزیت بزرگی برای این شهر است، تاکید کرد: تبلیغات پرحجم در کلانشهر تهران برای رونق گردشگری قزوين بسیار تاثیر گذار است و توصیه می کنم حتما تبلیغات شهر قزوین در بیلبوردهای شهری تهران نصب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار