در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

صدور ۷۰ اخطار و تذکر برای واحدهای گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین از اجرای ۴۱۸ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان و صدور ۷۰ اخطار و تذکر کتبی و شفاهی در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 13 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین»، علیرضا خزائلی با تأکید بر اجرای مستمر بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری سطح استان قزوین در همه ایام سال گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه تعداد ۴۱۸ بازدید نظارتی در راستای نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، بررسی موارد بهداشتی، رعایت شئونات اسلامی و… از تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی اجرایی شده‌است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: از این تعداد بازدید، ۹۵ مورد مربوط به مراکز اقامتی، ۲۱۵ بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی و ۱۰۸ مورد مربوط به تورهای گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی استان است.

خزائلی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها تعداد ۲۲ مورد اخطار کتبی، ۴۸ مورد تذکر شفاهی و ۱۱ مورد تشویق برای واحدهای گردشگری سطح استان به ثبت رسیده است.

او یادآور شد: علاوه بر این نظارت‌ها که توسط کارشناسان حوزه گردشگری اجرایی می‌شود برگزاری بازدیدهای مشترک کمیته نظارت بر تأسیسات گردشگری استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو و رؤسای انجمن‌های حوزه گردشگری از اولویت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در همه ایام سال است.

او با اشاره به این‌که فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان مختص نوروز نیست، تأکید کرد: این بازدیدها به صورت مستمر در طول سال درحال انجام است و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار