افزایش مشارکت مردم در مواقع بحران بارش برف و باران

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران، از تمامی شهروندان می خواهیم که از تردد غیرضروری در معابر خودداری نمایند و با نیروهای شهرداری، پلیس راهور و نیروهای انتظامی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 28 January 2019

افزایش مشارکت مردم در مواقع بحران بارش برف و باران

 

به گزارش تابناک قزوین؛ مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران، از تمامی شهروندان می خواهیم که از تردد غیرضروری در معابر خودداری نمایند و با نیروهای شهرداری، پلیس راهور و نیروهای انتظامی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: تمامی ایستگاه ها، نیروها و ماشین آلات مکانیزه و نیمه مکانیزه این سازمان در آماده باش کامل میباشد و تمامی اقدامات لازم متناسب با این شرایط انجام شده است.

 

رییس کارگروه سیلاب شهری قزوین اظهار داشت: لایروبی و پاکسازی تمامی انهار در زمان مناسب، از سوی این سازمان صورت گرفته و نقاط بحران خیر نیز با توجه به تجارب قبلی شناسایی شده است تا در صورت لزوم و بروز بحران، مواجهه با آن با سرعت عملی بیشتری صورت بگیرد.

 

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما و حوزه های خدمات رسان شهرداری، افزایش رضایتمندی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در مواقع بحران بارش و برف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار