رئیس خانه نخبگان هرمزگان خبرداد:

آغاز فرآیند ثبت نام برای عضویت در خانه نخبگان هرمزگان

همه واجدین شرایط جهت عضویت در خانه نخبگان هرمزگان درخواست می‌شود رزومه علمی خود را به همراه مستندات آن را به آدرس ایمیل khaneh.nokhbegan.hormozgan@gmail.com ارسال کنند
کد خبر: ۷۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 25 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از خبرگزاری علم وفناوری هرمزگان، دکتر منصور فرهادی طی گفتگویی اعلام داشت: برای عضویت در خانه نخبگان تمامی افرادی که صاحب اثری مانند مقاله، اختراع، کتاب، طرح پژوهشی و سایر دستاوردهای علمی، فرهنگی و پژوهشی باشند می‌توانند درخواست خود را به همراه مستندات کامل کارهای خود شامل عکس، فیلم یا فایل کامپیوتری فعالیت مربوطه را ارسال نمایند، پس از دریافت رزومه و فایل‌های پیوست، توسط هیئت داوران بررسی‌های لازم روی درخواست‌ها صورت می‌گیرد و اعضای خانه نخبگان انتخاب می‌شوند، سپس برای اعضاء کارت صادر می‌شود و می‌توانند از خدمات خانه نخبگان هرمزگان بهره‌مند شوند.

وی افزود: خانه نخبگان برای اعضاء برنامه‌های مختلف علمی و فرهنگی و رفاهی شامل اردوهای علمی، کارگاه‌های تخصصی و زمینه‌سازی انجام طرح‌های پژوهشی در صنایع، صدور معرفینامه و ... را فراهم خواهد کرد. از همه واجدین شرایط جهت عضویت در خانه نخبگان هرمزگان درخواست می‌شود رزومه علمی خود را به همراه مستندات آن را به آدرس ایمیل khaneh.nokhbegan.hormozgan@gmail.com ارسال کنند.

رئیس خانه نخبگان افزود: در خانه نخبگان هرمزگان پنج کارگروه تخصصی تدوین شده است و داوطلبین عضویت در خانه نخبگان می‌توانند یکی از پنج کارگروه تخصصی را انتخاب کنند، کارگروههای تخصصی به شکل زیر می‌باشد:

کارگروه فرهنگ و علوم انسانی، کارگروه بهداشت و سلامت، کارگروه فناوری‌های نوین، کارگروه کشاورزی، محیط زیست و دریا، کارگروه صنعت و اقتصاد.

فرهادی گفت: از مهمترین وظایف کارگروه‌های تخصصی شناسایی مسایل و اولویت‌های استان در حوزه تخصصی، ایفای نقش اتاق فکر در موضوع‌های تخصصی مرتبط با توسعه استان و منطقه، بررسی و ارایه راهکارهای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان جهت حل مسایل و مشکلات کلیدی استان می‌باشد.

وی در پایان گفت: هر کارگروه شامل رئیس و دبیر خواهد بود که از بین اعضاء انتخاب می‌شوند و برای همه اعضای کارگروه‌ها احکام جداگانه صادر می‌شود و جلسات منظم ماهانه برگزار می‌گردد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی رنجبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
اینجانب مهدی رنجبریان برای رفع مشکلات استفاده از ساق بند فوتبال شامل جابه جا شدن و ایجاد آلرژی اقدام به ابداع ساق بند کانگرو نموده ام .
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
با سلام.

برای عضویت در خانه نخبگان هرمزگان،
آیا پایان نامه هم مورد پذیرش می باشد؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار