180 امدادگر استان مركزي آماده رقابت در مرحله استاني مسابقات تخصصي امداد و نجات

تابناک : مدير عامل جمعیت هلال احمر استان مركزي از برگزاری مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات در مركز آموزش تخصصي استان در ساوه خبر داد و گفت:تيم هاي برتر به مسابقات تخصصي امداد و نجات كشوري اعزام مي شوند.
کد خبر: ۶۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 01 August 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی مرتضي سليمي مدير عامل جمعیت هلال احمر استان مركزي اظهار داشت: مرحله استانی مسابقات تخصصی امداد و نجات جمعيت هلال احمر در دو گروه برادران و خواهران 11 و 12 مرداد ماه در مركز آموزش هاي تخصصي استان در جمعيت هلال احمر شهرستان ساوه برگزار می شود .

وی در ادامه  به اهداف اين مسابقات اشاره کرد و افزود : آشنایی نجاتگران و امدادگران با زندگی در شرایط سخت و سازگاری با محیط سانحه ، آشنایی با مهارتهای تخصصی و بکارگیری اینگونه مهارتها در عملیات های میدانی ، بکارگیری تجهیزات و ابزارهای تخصصی امداد و نجات و ایجاد تحرک پویایی و مشارکت در رقابت های سازنده عنوان داشت .

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان مركزي با بیان اینکه در این مسابقات 80 نفر از خواهران و 100 نفر از برادران نجاتگر سراسر استان حضور دارند، گفت: این مسابقات در پنج رشته تخصصی شامل اسكان،جاده،كوهستان،سيلاب و آوار  برگزار می شود .

سليمي در پايان متذكر شد: در پايان اين مسابقات، تيمهاي برتر از هر گروه (يك تيم 4 نفره)به مسابقات كشوري اعزام خواهند شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار