بازدید 15 هزار دانش آموز ازپارک علم وفناوری قزوین

رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: طی سال جاری 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان و دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی آن بازدید کردند و در سال جاری هدف گذاری ما به 30 هزار بازدید دانش‌ آموزی ارتقا یافته است.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 18 December 2018

 

 بازدید 15 هزار دانش آموز ازپارک علم وفناوری قزوین

به گزارش تابناک قزوین ،یوسف گرجی مهلبانی روز سه شنبه گفت: طی سال جاری 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان و دستاورد‌های پژوهشی و تحقیقاتی آن بازدید کردند، این اقدام در راستای آشنا سازی دانش آموزان با محیط های کسب و کار، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، نوآوری و خلاقیت، محیط های کاری و مفاهیم حوزه کسب و کار، صورت می گیرد.

گرجی عنوان کرد: از برنامه های دیگر دانش آموزان در این بازدیدها انجام برخی از آزمایش های دانش آموزان و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای محصولات پارک و شرکت های دانش بنیان است.

 


رئیس پارک علم و فناوری قزوین خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری استان قزوین از اسفند سال 90 با 30 هکتار مساحت به عنوان یک زیرمجموعه از وزارت علوم،تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرد و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکتهای حاضر در پارک و موسسه ‌های متکی بر علم و دانش است. 

سال گذشته نیز 15 هزار دانش‌آموز از دهکده علمی پارک علم و فناوری استان بازدید کردند و در سال جاری هدف گذاری ما به 30 هزار بازدید دانش‌ آموزی ارتقا یافته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار