حجت الاسلام کوثری :

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان: همایش سبک زندگی، سبب تقویت باورهای نسل جوان می شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان با تاکید بر اینکه امروز متولیان و دستگاه های فرهنگی باید در حفظ و حراست از سبک زندگی اسلامی کوشا باشند و آن را در جامعه ترویج دهند، گفت: همایش های تبیین کننده سبک زندگی، سبب تقویت باورهای نسل جوان می شود.
کد خبر: ۲۸۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 29 August 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان، یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی در عصر حاضر را تغییر در سبک زندگی جامعه دانست و گفت: نظام سلطه می کوشد تا برای رسیدن به اهداف شوم خود در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی، سبک زندگی مردم را به دلخواه خود تغییر دهد.

وی افزود: تغییر در سبک زندگی توسط دشمن، یکی از کم هزینه ترین شیوه ها برای تسلط بر جامعه هدف است، بنابراین راه مقابله با این ترفند دشمن، پیروی از سیره امامان معصوم(ع) و پایبندی به سبک زندگی ایرانی- اسلامی است.

امام جمعه شیروان با اشاره به تعیین حوزه های سبک زندگی که از سوی رهبری در خراسان شمالی مطرح شد، عنوان کرد: امروز متولیان فرهنگی کشور باید در حفظ و حراست از سبک زندگی اسلامی کوشا باشند و آن را به درستی در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد: دشمنان اسلام با تغییر در باورها و ورود به فضای ذهنی جامعه، از طریق فضای مجازی شبانه روز در تلاش است تا جوانان ما را از مسیر زندگی با نشاط و سعادت آفرین دور نگه دارد.

امام جمعه شیروان با تاکید بر اینکه بدون شک تن دادن به زندگی غربی و دوری از زندگی اسلامی، جز فقر فرهنگی و فقر اقتصادی، ارمغان دیگری ندارد، اظهار داشت: دنیای امروز شاهد است که حتی کشورهایی که دم از تمدن می زنند و زندگی خود را به مدل های جدید آلوده کرده اند، اما مشکلات آنها نیز بیشتر است.

حجت الاسلام کوثری بیان کرد: سبک زندگی ایرانی- اسلامی یعنی ورود در جاده عزت و اقتدار و تکیه بر توان داخلی که سبب شکسته شدن همه تحریم ها می شود.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به همایش ملی سبک زندگی در مهرماه سال جاری که به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود، عنوان کرد: برگزاری همایش های تبیین کننده سبک زندگی ایرانی- اسلامی، می تواند باورهای مردم را تقویت و نسل جوان را شیفته سبک زندگی اسلامی و پیرو سیره اهل بیت(ع) کند.

وی اظهار داشت: برگزاری اینگونه همایش ها در فضای جامعه امروز، امری مبارک است، چرا که در فضای تبلیغاتی امروز، برنامه هایی که بتواند سبک زندگی اسلامی را به مردم معرفی کند، برای جامعه تاثیرگزار و پر منفعت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار