گلایه استاندار قزوین از خانه مطبوعات و روابط عمومی استانداری قزوین

استاندار قزوین با توجه به روند رفع مشکلات خبرنگاران استان قزوین، از خانه مطبوعات و روابط عمومی استانداری ابراز گلایه کرد.
کد خبر: ۲۸۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸ 20 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، فریدون استاندار قزوین همتی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد از روند حل مشکلات خبرنگاران استان گلایه و اظهار کرد: از خبرنگاران حمایت جدی خواهیم کرد.
وی افزود: با توجه به جلسه ای که با خانه مطبوعات داشتیم تصمیماتی برای رفع مشکل و دغدغه عزیزانی که ایثارگرانه در این حوزه در خدمت مردم و نظام و دولت نقش آفرینی می‌کنند گرفته شد .
این مسئول با اشاره به عدم پیگیری مصوبات برای رفع مشکلات خبرنگاران استان تأکید کرد: روند پیگیری توافقات برای مسکن و آموزش روند خوبی نیست و از خانه مطبوعات و مدیرکل روابط عمومی استانداری گلایه می‌کنم .
استاندار قزوین با بیان اینکه ما از خبرنگاران به صورت جدی حمایت میکنیم، بیان کرد:  علی‌رغم تصمیمات گرفته شده این امورات تا به امروز  پیگیری نشده است .
وی ادامه داد: تصمیمات نیاز به پیگیری دارد و هیچ‌گاه برای رفع مشکلات با جلسه نمی توان به نتیجه رسید.
مقام عالی دولت در استان قزوین یادآور شد: خبرنگاران باید علی رغم تمام پیگیر هایی دارند در این امورات بی دغدغه باشند تا بتوانند به خوبی در خدمت نظام و ملت باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار