عاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خبرداد:

اجرای طرح «آرامش بهاری» در سطح ۴۶ بقعه متبرکه استان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» برای ششمین سال متوالی در لرستان برگزار می شود، گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه سالجاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۹۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 16 March 2016



به گزارش تابناک لرستان ، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» برای ششمین سال متوالی در لرستان برگزار می شود، گفت: این طرح از ۲۸ اسفندماه سالجاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی افزود: طرح «آرامش بهاری» برای ششمین سال متوالی در لرستان برگزار می شود.

عباس زاده بیان کرد: این طرح از ۲۸ اسفندماه سالجاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۵ توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه طرح «آرامش بهاری» در سطح ۴۶ بقعه متبرکه استان اجرا می شود، عنوان کرد: در سطح ۱۴ امامزاده شاخص استان نیز "خیمه های معرفت" برپا می شود.

عباس زاده اضافه کرد: «خیمه های معرفت» در مرکز استان و در امامزاده زیدبن علی نیز برپا می شود تا پاسخگوی نیازهای مسافران نوروزی باشد،

وی تصریح کرد: خیمه های معرفت شامل چند غرفه حوزه حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، قران بخوان جایزه بگیر ویژه کودکان، پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات و غرفه ولایت است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه ۵۰ مبلغ در سطح خیمه های معرفت و در قالب طرح «آرامش بهاری» مستقر می شوند، خاطر نشان کرد: در لحظه تحویل سال نیز برنامه های ویژه ای در امامزادگان شاخص استان برگزار می شود.

حجت السلام محمد جواد عباس زاده تاکید کرد: بقاع متبرکه ای که زائرسرا دارند نیز برای خدمات رسانی در ایام نوروز آماده شده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار