خودروی قاچاق ۶۰ میلیارد ریالی در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده قاچاق به ارزش۶۰ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ 10 July 2024

به گزارش «تابناک لرستان»، از پایگاه خبری پلیس استان، سردار یحیی الهی روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پلدختر حین رصد محور خوزستان - خرم آباد به یک دستگاه کامیون کشنده فاقد پلاک مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افرود: با بررسی مدارک مشخص شد خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است که با هماهنگی مقام قضائی توقیف و مالک آن نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی خودروی توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سردار الهی بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر همشهریان از عملکرد پلیس است.

کشف بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم خیز و کشف ۱۲۲ میلیارد و ۹۷۰ ریال کالای قاچاق در استان خبر داد.

سردار الهی بیان کرد: در اجرای این طرح ۶۴ خرده فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند که ۷۳ کیلو و ۵۸۵ گرم انواع مخدر و ۱۲ هزار و ۲۵۷ حبه قرص روان گردان از آنان کشف و ۱۴۲ معتاد متجاهر نیز جمع آوری شد.

وی کشف ۲ هزار و ۶۹۴ قلم انواع لوازم آشپزخانه، کولرگازی، لباس، مواد دخانی و سوخت قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۲ میلیارد ریال، توقیف ۱۵ دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی )، چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۱۰ نفر در این خصوص را از دیگر توفیقات این طرح عنوان کرد.

فرمانده انتظامی لرستان همچنین از دستگیری ۳۶ سارق و سه مالخر خبر داد و گفت: مقادیری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: در راستای اجرای دستور قضائی ۱۳۹ نفر همچنین ۳۲ اراذل و اوباش دستگیر شدند و ۱۱۰ دستگاه خودرو و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار