دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: انقلاب اسلامی وعده قرآن و خدای بزرگ بود

حجت الاسلام رضایی: حقیقت جویی مردم سپری در برابر توطئه‌های دشمنان است/: اگر در جامعه‌ای عده‌ای از پرخوری و عده‌ای نیز از گرسنگی هلاک شوند، زمینه ساز نفوذ دشمن شده و ما به عنوان مسئول باید مانع به وجود آمدن این وضعیت شویم/ کمبود محبت و فلاکت‌های وارد شده به افراد ، از داعشی ها انسان هایی خشن ساخته که به راحتی کودکان را هم گردن می‌زنند
کد خبر: ۱۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۳ 02 February 2016

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار و گروه‌های مستکبر از راه فریب و رسانه‌ها درصدد نفوذ در انقلاب و نظام هستند اما حقیقت‌جویی مردم مانع از فریب‌خوردگی در برابر دشمنان می‌شود.

به گزارش تابناک، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی، در مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور، انقلاب اسلامی را وعده قرآن و خدای بزرگ دانست و تصریح کرد: خداوند در آیه 94 سوره مائده خطاب به مسلمانان می‌فرماید "مجاهدان در راه خدا نسبت به دوستان مهربان و دشمنان نفوذ ناپذیرند".

وی با اشاره به اینکه این انقلاب به رهبری فرزند خودساخته اسلام ساخته شده، ادامه داد: دشمنان تمام تلاش خود را برای خاموشی چراغ انقلاب به کار می‌برند و نقشه‌ های زیادی را در سر می‌پروانند اما با بیان حق، مردم راه خود را ادامه و دشمن انقلاب را شکست می دهند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: استکبار و گروه‌های مستکبر از راه فریب به کمک رسانه‌های خود درصدد نفوذ در انقلاب و نظام هستند اما حقیقت‌جویی مردم مانع از فریب‌خوردگی در برابر دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام رضایی یادآورشد: اگر امروزه کشور ایران در شرایطی امن به سر می‌برد حاصل خون هزاران شهید، توصیه‌های امام (ره) و رهنمودهای رهبری است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید گول دشمنان را بخورند، افزود: مسئولان صادقانه در صحنه‌ها حضور دارند.

امام جمعه بیرجند اظهارکرد: اگر در جامعه‌ای عده‌ای از پرخوری و عده‌ای نیز از گرسنگی هلاک شوند، زمینه ساز نفوذ دشمن شده و ما به عنوان مسئول باید مانع به وجود آمدن این وضعیت شویم.

حجت‌الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه نباید زمینه نفوذ دشمن را فراهم کنیم، گفت: دشمنان درصدد ایجاد نفوذ و تفرقه بین مردم هستند و ما باید با همدلی و اتحاد مانع از نفوذ دشمن در جامعه شویم.

وی با اشاره به جنایت‌های داعش در نقاط مختلف جهان افزود: عدم توجه حاکمان عرب، کمبود محبت و فلاکت‌های وارد شده به این افراد، از آنها انسان های خشن ساخته که به راحتی کودکان را هم گردن می‌زنند.

امام جمعه بیرجند تاکیدکرد: انقلاب اسلامی تاکنون فتنه‌های زیادی را خاموش کرده و اکنون نیز باید با استفاده از همدلی، بصیرت، استقامت، و محبت به یکدیگر در مقابل فتنه‌ها ایستادگی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار