آسمان البرز هفته آینده بارانی می‌شود

کد خبر: ۱۶۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 21 January 2016


اداره کل هواشناسی استان البرز برای هفته اوایل آینده آسمان استان را بارانی و برای ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: روز جمعه یک سامانه بارشی نسبتاً فعال از سمت غرب وارد کشور می‌شود که انتظار می‌رود از روز شنبه استان البرز را تحت تأثیر قرار دهد.

رحمانیان ادامه داد: بر این اساس طی روزهای شنبه و یکشنبه در استان البرز افزایش ابر به‌تدریج بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد، در ارتفاعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق استان مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی امروز، پنجشنبه شهرستان کرج راکمی ابری در پاره‌ای مناطق همراه غبار محلی اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی فردای شهرستان کرج قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در اواخر ساعات روز همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

اعلام وضعیت جوی مناطق کوهستانی استان البرز

رحمانیان در ادامه به کیفیت هوای برخی از شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: کیفیت هوای امروز شهرستان‌های هشتگرد و فردیس برای گروه‌های خاص ناسالم است و همچنین کیفیت هوای شهرستان نظرآباد ناسالم اعلام می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: کیفیت هوای فردا جمعه در شهرستان‌های هشتگرد، فردیس و نظرآباد نیز ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه وضعیت جوی در منطقه دیزین را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوای دیزین منفی ۳ درجه سانتی گراد است که فردا به صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید.

رحمانیان در پایان وضعیت جوی در محور چالوس را قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ماکزیمم سرعت باد در این محور ۲۸ کیلومتر بر ساعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار