70 واحد صنفی در منطقه 2 کرج پلمب شدند

این واحدهای صنفی به علت عدم پرداخت عوارض، نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی با حکم قضایی پلمب شدند که بازگشایی واحدهای مذکور منوط به رعایت اصول قانونی است.
کد خبر: ۱۶۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 11 January 2016
شهردار منطقه دو شهرداری کرج از پلمب بیش از 70 واحد صنفی در این منطقه تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
‌احمدرضا خلوصی از پلمب بیش از 70 واحد صنفی در این منطقه تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این واحدهای صنفی به علت عدم پرداخت عوارض، نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی با حکم قضایی پلمب شدند که بازگشایی واحدهای مذکور منوط به رعایت اصول قانونی است.
وی افزود: دریافت عوارض از مهمترین منابع تأمین مالی شهرداری‌ها است تا از این طریق طرح‌های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در سطح شهر عملیاتی شده و برای افزایش رفاه شهروندی به بهره‌برداری برسند.
خلوصی بیان کرد: بر این اساس اصناف از جمله مجموعه‌های مهمی هستند که به تامین منابع مالی مستمر شهرداری‌ها کمک شایانی می‌کنند لذا انتظار می‌رود برای خدمات رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهر و شهروندان اصناف عوارض تعریف شده در قانون را در زمان مقرر پرداخت کنند.
شهردار منطقه دو کرج با تشریح عملکرد واحد اصناف منطقه 2 شهرداری کرج طی سه ماه گذشته ادامه داد: طی این سه ماه یک میلیون و 672 هزار اخطار، 936 مورد فیش و همچنین 812 فیش تسویه صادر شده است.
وی در پایان از صاحبان واحدهای صنفی خواست تا با پرداخت به موقع عوارض شهرداری، نقش تأثیرگذارتری در خدمات رسانی شایسته به شهروندان ایفا کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار