اولین شکست آلومینیوم نوین اراک در لیگ دسته سه رقم خورد

تابناک: در هفته ششم مرحله مقدماتی رقابت های لیگ دسته سوم آلومینیوم نوین اراک با قبول شکست برابر شاهین ماهشهر اولین باخت خود را تجربه کرد.
کد خبر: ۱۳۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 01 December 2015

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته ششم رقابت‌هاي گروه چهارم ليگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌هاي كشور، شش بازي در شهرهاي مختلف برگزار شد كه طي آن‌ها هر دو نماينده استان مرکزی مقابل حريفان خود تن به شکست دادند.

تیم فوتبال آلومینیوم نوین اراک که پیش از این سه پیروزی و دو تساوی را کسب کرده بود در ورزشگاه شهدای ماهشهر برابر شاهین با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا نخستین باخت خود را تجربه کند.

در دیگر بازی تیم هلال احمر ساوه در ورزشگاه شهید چمران ساوه به مصاف استقلال شوشتر رفت و در پایان با حساب یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

در دیگر بازی ها بهزيستي خرم‌آباد با نتیجه سه بر یک برابر اميد پيروزي نجف‌آباد اصفهان به برتری رسید. اتحاد الشتر با یک گل ابوذر باشت را شکست داد. صفاهان اصفهان سه بر دو از سد  پارسه هلیساد بختیاری گذشت و جنوب سوسنگرد با حساب دو بر یک برابر پتروشیمی جم خورموج به برتری رسید.

بدین ترتیب تیم های صفاهان اصفهان، استقلال شوشتر، شاهین ماهشهر و  آلومینیوم نوین اراک به ترتیب با 14، 13،12 و 11 امتیاز در رتبه های اول تا چهارم جدول رده بندی قرار گرفتند. همچنین تیم هلال احمر ساوه با هشت امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته هفتم این رقابت ها روز یک‌شنبه پانزدهم آذر ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه امام خمینی اراک آلومینیوم‌نوین به مصاف هلال احمر ساوه خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار