جلسه شورا به کتک کاری کشیده شد !

بنابر گزارشات رسیده ، جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی به جنجال و درگیری فیزیکی کشیده شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ 17 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی به درگیری فیزیکی و کتک کاری اعضای شورای شهر قلعه ریسی ! به گفته برخی کاربران فضای مجازی این درگیری پس از برگزاری جلسه روز گذشته در صحن شورا رخ داده و گویا اعضای شوراحسابی از خجالت هم درآمده اند !

جلسه شورای شهر قلعه رئیسی در حالی برگزار شد که قریب به دو ماه از انتخاب هیات رئیسه بیشتر شهر‌های استان می‌گذرد اما در شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه همچنان هیات رئیسه انتخاب نشده و جلسه روز گذشته همبه همین منظور برگزار شد که نهایتا به بگومگوی اعضا و نهایتا درگیری فیزیکی منجر شد !

گفته شده که در این جلسه قرار بود هیئت رئیسه و رئیس جدید شورای شهر که پنج عضو دارد، انتخاب شود، اما اعضای شورای شهر به تفاهم نرسیدند و کار به درگیری فیزیکی بین اعضای شورای کشیده شد و عاقبت هم جلسه شورا نیمه تمام ماند.

«فرشاد کیانی»، یکی از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی ضمن تائید درگیری فیزیکی در جلسه شورای شهر گفت: در جلسه دیروز شورای شهر بحث در خصوص انتخاب هیئت رئیسه و عملکرد و مشکلات شهرداری رخ داد که منجر به درگیری فیزیکی و زد و خورد شد و جلسه شورا نیمه تمام پایان یافت.

امین اورنگ، یکی دیگر از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: به خاطر مردم، شهروندان و مصلحت شهر به دنبال جلوگیری از به حاشیه رفتن شورا هستیم، اما برخی اعضای شورا خودخواهانه به دنبال به حاشیه بردن شورا و اختلال در خدمات رسانی به شهر و شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه شهردار قلعه رئیسی استعفا داده است، اظهارکرد: شهردار از فردا به محل خدمت خود در آموزش و پرورش برمی گردد و شهر بدون شهردار می‌شود، اما برخی از اعضای شورای شهر تنها به فکر منافع شخصی خود هستند و به منافع عمومی و مردم توجه ندارند.

همچنین قدرت اشکبوس، دیگر عضو شورای شهر قلعه رئیسی در خصوص درگیری در جلسه شورای این شهر گفت: درگیری فیزیکی رخ نداده و فقط بحثی بین اعضای شورا پیش آمده که خبر خاصی نبود.

با توجه به حواشی شورای شهر قلعه رئیسی، پرونده انحلال این شورا در شورای حل اختلاف کشور باز است و به این شورا مهلت داده شده که مسائل و مشکلات خود را حل و فصل کنند و در صورت حل نشدن مشکلات و حاشیه‌ها این شورا منحل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار