مدیر کل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

توزیع ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به بازگشایی مدارس از توزیع ۴۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و هنرستانی در سطح فضا‌های آموزشی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ 17 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید رضا حسینی نیک درحاشیه آیین توزیع این تجهیزات افزود : این تجهیزات در بخش‌های آموزشی و هنرستانی از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خریداری شده است.
حسینی نیک ادامه داد : تجهیزات آموزشی توزیع شده در این طرح شامل لوازم اداری ، صندلی دانش‌آموزی ، وسایل سرمایشی و گرمایشی ، تخته وایت برد و ... است که در اختیار مدارس مناطق مختلف استان قرار گرفت.
وی گفت : تجهیزات هنرستانی توزیع شده در این طرح نیز شامل انواع دستگاه‌های استاندارد آموزشی مربوط به رشته‌های برق و الکترونیک، هنر و طراحی دوخت، مکانیک خودرو، تاسیسات، ساختمان و معماری و دیگر رشته‌ها است.
حسینی نیک افزود : در طرح شهید عجمیان بیش از ۶۰۰ کلاس درس استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جدید بهسازی و شاداب‌سازی شد.
وی گفت: در این طرح، رنگ‌آمیزی، بهسازی، شاداب‌سازی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی، میز، صندلی و دیگر وسایل مدارس و کلاس‌های درس در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان آمادگی کامل این اداره کل برای برطرف کردن مشکلات تجهیزاتی و زیرساختی فضا‌های آموزشی استان در سال تحصیلی جدید افزود: ۵۱ فضای آموزشی با اعتبار بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای سال تحصیلی جدید تکمیل و به بهره برداری رسید.
بیش از ۱۷۲ هزار دانش آموز در کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جدیدراهی کلاس‌های درس خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار