پلمب یک انبار دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین، گفت: در عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان، یک انبار بزرگ دپوی اقلام دارویی شناسایی، پلمب و در بازرسی از آن بیش از ۹۹۵ هزار قلم انواع دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶ 28 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از تسنیم؛ سردار علی ابراهیمی، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع اقلام دارویی قاچاق در انبار یکی از داروخانه‌های شهرستان قزوین، تحقیقات نامحسوس پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی ادامه داد: با شروع تحقیقات میدانی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی قزوین موفق شدند مالک یکی از داروخانه‌های شهر قزوین را که در زمینه دپوی غیرمجاز انواع اقلام دارویی خارجی فعالیت می‌کرد، شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، افزود: با محرز شدن فعالیت غیرقانونی این فرد، مأموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، در بازرسی از انبار شناسایی شده در شهرستان قزوین موفق به کشف ۹۹۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع دارو، مکمل و تجهیزات پزشکی خارجی قاچاق شدند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی اقلام دارویی کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی قزوین ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در پایان یادآور شد: با دستور مقام قضایی، محل دپوی دارو‌ها پلمب و متهم به همراه پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار