شروع پیش‌فروش بلیت اتوبوس طرح اربعین از ۱۰ مرداد در استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از پیش فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در طرح اربعین از ۱۰ مرداد از مرکزی به مقصد پایانه مرزی برکت در مهران خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ 27 July 2024

به  گزارش تابناک مرکزی،مهرداد جهانی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۹ شرکت مسافربری در سه پایانه مسافربری و نمایندگی دفاتر شرکت‌های مسافربری در شهرستان‌های استان وظیفه جابه‌جایی زوار در طرح اربعین را بر عهده دارند.

وی افزود: با توجه به تمهیدات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیش‌فروش بلیت ناوگان حمل و نقل جاده‌ای از مبدأ استان مرکزی به مقصد مهران از ۱۰ مردادماه آغاز می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان همزمان با سراسر کشور فعالیت خود در طرح اربعین را از ۱۶ مردادماه شروع و تا ۱۶ شهریورماه ادامه خواهد داد تا خدمات مطلوبی به نسبت سال‌های گذشته به زائران ارائه گردد.

جهانی بیان کرد: اولویت تهیه بلیت برای کسانی خواهد بود که در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

وی، از ممنوعیت انجام سرویس‌های دربستی توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری در بازه زمانی طرح اربعین خبر داد و گفت: سرویس‌های دربستی تنها با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای مواردی خاص تعیین می‌شود که در این راستا شرکت‌ها به هیچ وجه، مجوزی در ایام اربعین ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار