جذب ۵۴ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در چهار ماهه اول سال جاری حدود ۲۷ هکتار از اراضی صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۰ متقاضی سرمایه‌گذاری واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ 25 July 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از تسنیم؛ رضا صفاری با اعلام این خبر گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی این شرکت در چهار ماهه اول سالجاری موفق به جذب 54 متقاضی سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: با جذب این تعداد سرمایه گذار به میزان 27 هکتار زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان به این افراد واگذار شده که بیانگر رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بویژه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر با احداث نیروگاه های خورشیدی است.

صفاری تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری 54 قرارداد منعقد شده بالغ بر بیست هزار میلیارد ریال است و با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه اشتغال یک هزار و 100 نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه برق و الکترونیک، غذایی و دارویی است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتی انرژی خورشیدی، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطر نشان کرد: با توسعه شهرکهای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.

وی گفت: تا پایان سال به میزان 90 هکتار دیگر در قالب جذب سرمایه گذار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار