توقيف محموله ميلياردی تنباکوی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف محموله تنباکوی قاچاق از يک دستگاه سواری پرايد به ارزش يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸ 24 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه امروز در گفت وگو با خبرنگاران از کشف محموله تنباکوی قاچاق از يک دستگاه سواری پرايد به ارزش يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال خبر داد و اظهار کرد: در پی تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودرو های عبوری مامورين گشت تلفیقی پليس آگاهی و يگان امداد اين فرماندهی در يک از محور های مواصلاتی به يک دستگاه سواری پرايد مشکوک و آن را  متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودرو مذکور تعداد ۲ هزار و ۴۷۰ بسته تنباکوی ميوه‌ای قليان قاچاق را کشف کردند.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه ارزش تقريبی اين محموله حدود يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال برآورد شده، افزود: در اين رابطه يک نفر دستگير و خودروی مربوطه نيز به پارکينگ انتقال يافت.

فرمانده انتظامی مراغه با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با انواع قاچاق، از شهروندان خواست با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طريق تلفن ۱۱۰ به مراكز پليس، در افزايش امنيت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پويا و اثرگذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار