سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

نهضت ملی مسکن نباید معطل تسهیلات بانک‌ها بماند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نهضت ملی مسکن نباید معطل تسهیلات بانک‌ها بماند و راهکارهای لازم برای این کار اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 20 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، تراب محمدی در جلسه شورای مسکن استان در شهر جدید سهند افزود: مشکلات نهضت ملی مسکن استان را از طریق وزیر راه و شهرسازی پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: شورای مسکن استان، محلی برای تصمیمات مدیریتی است و کارهای کارشناسی باید در کمیته‌های مربوطه انجام شود.

محمدی افزود: نهضت ملی مسکن ادامه خواهد یافت و پروژه‌های شروع شده در دولت بعدی نیز هر چند با تغییرات احتمالی، اجرایی خواهد شد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن نیز باید اطلاع رسانی‌های به موقع و کافی انجام شود تا سهم خود را در زمان مقرر واریز کنند و پروژه‌ها دچار عقب ماندگی نشوند.

وی خطاب به مدیران بانک ها گفت: بانک‌ها با مجریان پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان تعامل بیشتری داشته باشند تا پیشرفت پروژه‌ها دچار اختلال نشود.

محمدی تاکید کرد: سیاست دولت افزایش و ساخت مسکن بوده و از این رو ضروری است احداث زیرساخت‌های لازم همچون گاز، آب، برق و تلفن توسط دستگاه های متولی برنامه ریزی و همگام با پروژه ها انجام شود.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت پیش برود، افزود: در هفته دولت آن دسته از پروژه های نهضت ملی مسکن که قطعی شده است، به بهره برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

جبارعلی ذاکری‌، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: نهضت ملی مسکن در کل کشور با حمایت جدی دولت شروع شده و در آذربایجان شرقی نیز شامل ۲۰۸ هزار سهم استانی شامل نهضت ملی مسکن، خود مالکی و روستایی و گروه‌های ساخت است که در شهرهای مختلف در حال ساخت است.

وی افزود: ۱۰ هزار واحد مسکونی تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان خواهد شد.

ذاکری ادامه داد: ۴۸ هزار واحد از ۲۰۸ هزار واحد پیش بینی شده نهضت ملی مسکن استان در شهر جدید سهند واقع شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: در نقاطی که نهضت ملی مسکن تحویل داده شده، هیچکدام بدون خدمات زیربنایی همچون آب، برق، گاز و تلفن نبوده است.

وی تاکید کرد: انتظارمان از بانک‌ها این است که پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن را سرعت ببخشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار