پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پروش تا هفته دولت افتتاح شود

استاندار قزوین، گفت: دستگاه‌های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام خود را تا آغاز هفته دولت به بهره‌برداری برسانند.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ 24 July 2024
به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از تسنیم؛ محمد مهدی اعلایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در محل موزه فرهنگ و آموزش استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه‌های تابعه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام خود را تا آغاز هفته دولت به بهره‌برداری برسانند.
 
وی ادامه داد: مدرسه پاسداران یکی از مجموعه‌های تاریخی قزوین در حوزه آموزشی به حساب می‌آید که بازسازی و تبدیل آن به موزه می‌تواند توفیقات بسیاری را برای استان قزوین به ارمغان بیاورد.
 
استاندار قزوین، افزود: می‌توان موزه فرهنگ و آموزش استان قزوین را محلی برای پاتوق بازنشستگان فرهنگی(آموزش و پرورش) تبدیل کرد.
 
اعلایی با اجرایی شدن طرح تاسیس پاتوق گفت و گو برای دختران توسط اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین را رد کرد.
 
قزوین 7 هزار و 600 دانش آموز اتباع دارد
 
نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در این جلسه، اظهار داشت: جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان قزوین با محوریت برنامه‌ریزی به منظور بازگشایی مدارس در مهرماه تحت عنوان پروژه مهر برگزار شده است.
 
وی ادامه داد: در مقاطع ابتدایی 70 درصد معلمین مدارس و در مقطع متوسطه 55 درصد معلمین مدارس تعیین و تکلیف شده‌اند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، تصریح کرد: از طریق ماده 28، در مقطع آموزش ابتدایی 302 معلم جذب شده‌اند، که 12 نفر آنان معلم استثنایی و مابقی معلم ابتدایی هستند. در مقطع متوسطه 438 معلم و 320 معلم هم در حوزه پرورشی جذب شده‌اند.
 
سیاهکالی مرادی یادآور شد: در جهت برگزاری هر چه مطلوب‌تر سال تحصیلی جدید کارگروه‌های تخصصی و فردی مختلفی برنامه‌ریزی و فعال شده‌اند که می‌توان به طرح مناسب‌سازی و شاداب‌سازی مدارس استان اشاره کرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به بیش از 7 هزار و 600 دانش آموز اتباع خارجی در استان قزوین حضور دارند، افزود: یکی از چالش‌های اصلی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ثبت نام دانش‌آموزان اتباع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار