قاچاقچی لوازم خانگی در دام پلیس کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان"کبودرآهنگ" از توقیف خودرو حامل لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ 22 July 2024

فرمانده انتظامی شهرستان"کبودرآهنگ" از توقیف خودرو حامل لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "مظاهر علیجانی" در تشریح این خبر گفت: مأمورین پاسگاه انتظامی "قهورد" با اجرای تور ایست و بازرسی موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حامل انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود:  کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده  را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با اجرای این عملیات یک نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ  در پایان گفت: شهروندان موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و یاری رسان پلیس در برقراری نظم وامنیت باشند.

دستگیری سارق باغات رباط شورین همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از دستگیری سارق باغات رباط شورین همدان و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت باغات، مراتب جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با حضور در محل و رصد تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته متهم شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزلش تمامی اموال مسروقه به همراه مقادیری مواد مخدر کشف شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت سرقتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان" بهار" از دستگیری سارق و کشف یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی حسن حیدری جو" در تشریح این خبر گفت: مأموران حین گشت‌زنی هدفمند در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف و راکب آن را نیز دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و استعلام متوجه شدند که موتور سیکلت مذکور سرقتی است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳ فقره انواع سرقت ودستگیری ۲ سارق در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان "اسدآباد" از کشف ۳ فقره انواع سرقت و دستگیری ۲ سارق، در نتیجه اجرای طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مصیب شاهملکی"در تشریح این خبر اظهارداشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت وهمچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت اجرا شد.

وی افزود: کشف ۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی از نتایج این طرح است.

این مقام مسئول در ادامه اظهارداشت: ۱۱ نفر معتاد دستگیر که پس از غربالگری با همکاری دانشکده علوم پزشکی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت:  تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو مزاحم و متخلف توقیف وروانه پارکینگ شدند.

اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از توقیف ۲۲۸ دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح برخورد با موتورسوان متخلف در این شهرستان خبر داد..

سرهنگ "هادی نجفی صالح "در تشریح این خبر گفت: طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در پی مطالبات مردمی اجرا شد.

وی افزود: با بکارگیری کلیه ماموران انتظامی در سطح شهر تعداد ۲۲۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.  
 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اجرای این گونه طرح‌ها، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: 

شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک با تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.
دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان" ملایر "از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح این خبر گفت: در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم خیز و ارتقاء امنیت اجتماعی مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط ماموران" کلانتری ۱۲ " در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در اجرای این طرح یک نفر سارق داخل خودرو و یک نفر سارق مغازه را شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: سارقان در تحقیقات به ۸ فقره سرقت از داخل خودرو و ۱ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح یک دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف و تحویل مالباخته شد و نیز یک نفر توزیع کننده موادمخدر و ۲ نفر مزاحم نوامیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  در پایان گفت: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.


دستگیری سارق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان "ملایر" از دستگیری سارق طلاجات توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال سرقت طلاجات از خانمی مسن در یکی از روستا‌های شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بهره گیری از شیوه و شگرد‌های خاصی پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کردند؛ و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را که دارای سابقه سرقت بود را کشف کردند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقیقات به سرقت طلاجات از شاکی با همدستی دوستش اعتراف کرد  و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه ضمن بیان این که تلاش جهت دستگیری متهم دیگر ادامه دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان "همدان" از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"هادی نجفی صالح"در تشریح این خبر بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز دراین شهرستان اجرا شد.

وی افزود: کشف ۳ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۵ فقره سرقت از نتایج این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان  در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان"از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"رضا نوری"در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پاسگاه انتظامی "ولاشجرد" حین گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن رامتوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان "بهار" از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۰ تن چوب قاچاق فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی حسن حیدری" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد حین گشت زنی به یک دستگاه  کامیون حامل چوب قاچاق مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو توقیف شده، ۱۰ تن انواع چوب فاقد هرگونه مجوز به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال  کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده و خودروی توقیفی و کالای قاچاق تحویل مرجع قضائی شد.


دستگیری سارق و کشف ده میلیارد اموال سرقتی در همدان

-جانشین انتظامی استان "همدان" از دستگیری سارق کارگاه تولید و بسته بندی تنباکو وکشف ۱۰ میلیارد اموال سرقتی در این استان خبر داد.

سردار "رضا زارعی"در تشریح این خبر گفت: با اعلام وقوع چند فقره سرقت از یک کارگاه تولید و بسته بندی تنباکو، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران " کلانتری ۱۶" همدان با رصد تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که یکی از دوستان صاحب کارگاه در پی چندین مرحله مراجعه موفق به سرقت بسته‌های تنباکو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال شده است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در بررسی از مغازه متهم مقدار ۵ میلیارد ریال از اموال سرقتی و ۲۷ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین انتظامی استان در پایان گفت: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان پلیس در برقراری نظم و امنیت باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار