گلایه فرماندار همدان از بنیاد مسکن به‌خاطر خلف وعده افتتاح پروژه‌های مسکن/ مردم روی قول و وعده‌های مسئولین حساب کرده اند

فرماندار همدان با گلایه‌مندی از بنیاد مسکن به خاطر تعویق مکرر وعده‌های بهره‌برداری مسکن نهضت ملی گفت: بنیاد مسکن وعده افتتاح پروژه ۶۹۰ واحدی را در هفته دولت داده بود که با میزان پیشرفت فعلی این وعده عملی نخواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ 21 July 2024

به گزارش تابناک همدان، مسلم مخفی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به اختصاص مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل نهضت ملی مسکن در همدان اظهار کرد: این اقدام ارزشمند به تکمیل مسکن به خصوص پروژه ۶۹۰ واحدی کمک خواهد کرد.

وی ضمن تشکر از حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس برای اختصاص این اعتبار افزود: مردم بی‌صبرانه منتظر به ثمر نشستن پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستند.

فرماندار همدان گفت: البته ما از بنیاد مسکن استان گله‌مند هستیم چرا که مکرر وعده‌های بهره‌برداری مسکن نهضت ملی به تعویق افتاده است.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن وعده افتتاح پروژه ۶۹۰ واحدی را در هفته دولت امسال داده بود که با میزان پیشرفت فعلی این وعده عملی نخواهد شد.

مخفی با بیان اینکه پروژه ۱۲۰ واحدی نیز گویا با مشکلاتی مواجه است که تاکنون به افراد واگذار نشده است تصریح کرد: مردم روی قول و وعده‌های ما حساب می‌کنند و عملی نشدن این وعده‌ها سبب بی‌اعتمادی مردم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار