۱۰۰۰ دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در بوشهر امحا شد

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از امحا فنی یک‌هزار دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد که به شکل چهار هزار قطعه الکترونیکی و ضایعات به فروش رسید.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ 20 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از ایرنا؛ سید علی عسکری اظهار کرد: قطعات به فروش رفته شامل «برد»، «آی سی»، «فن» و ضایعات در مزایده های سراسری سازمان اموال تملیکی بوده است.

وی افزود: دستگاه های رمز ارز دیجیتال ضبط شده مستعمل و دارای رده انرژی غیرمجاز فاقد قابلیت مصرف بوده که پس از کارشناسی های لازم به شکل امحا فنی و استفاده از قطعات و ضایعات الکترونیکی در مزایده مطرح شدند.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، یک هزار و ۵۰۰ دستگاه امحا فنی شده که در پنج مرحله در مزایده بفروش رسیده است.

عسکری ادامه داد: ارزش ریالی فروش قطعات امحا شده فنی دستگاه های غیرمجاز رمز ارز در سال جاری، سه میلیارد ریال بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: دومین مرحله کالا شامل تجهیزات و ملزومات اداری و بیمارستانی در سال جاری به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۵۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر واگذار شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر عنوان کرد: این کالاها در ۱۴ ردیف بوده که بیشتر شامل پتو، کولر ، یخچال و لوازم مختلف برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به شمار می رود.

عسکری با اعلام ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کالاهای تحویلی به دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری، گفت: ارزش این کالاها در مرحله اول هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار