امام جمعه اراک:

سامانه نظامی یمن به رژیم صهیونسیتی خسارت فراوان وارد کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سامانه نظامی رزمندگان یمن شب گذشته، تل‌آویو را هدف قرار داد و پهبادها موفق شدند از فاصله چند هزار کیلومتری از لایه حفاظتی رژیم صهیونسیتی عبور کنند و به تأسیسات نظامی این رژیم، خسارت فراوان وارد کنند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 19 July 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی‌دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک، افزود: فلسطین مسلئه اصلی جهان اسلام است و فلسطین مسئله اصلی دولت منتخب است و نباید نظاره گر ظلم به ملت مظلوم فلسطین بود.

امام جمعه اراک گفت: رژیم صهیونسیتی در ۲ روز گذشته منطقه امنی که مردم مظلوم فلسطین تجمع داشتند را به خاک و خون کشید.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه باید در برابر ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود هوشیار باشند، زیرا ما در برابر گرگ‌های زمانه قرار داریم.

وی اضافه کرد: باید در برابر دشمنان و در راس آن رژیم صهیونسیتی بیدار و آماده بود و اجازه هیچ حرکتی داده نشود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آینده آمریکا دلش برای ما نمی‌سوزد و فقط به دنبال منافع خود است و در سابقه این کشور ریختن میلیون‌ها تن بمب بر سر مردم عراق و افغانستان در تاریخ ثبت شده، بنابراین باید ضریب مراقبت را افزایش داد.

آیت الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: دولت منتخب در جبهه داخلی با آمادگی بالا چه در زمینه سیاستی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران معاونان دقت کند.

امام جمعه اراک در ادامه به موضوع آلودگی هوای اراک اشاره کرد و گفت: سال‌ها از آغاز عملیات اجرایی آنودسازی گذشته، چپقلی و میقان درختکاری شد، اما تاثیری ایجاد نشده، بنابراین دستگاه‌های مرتبط باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: از پنجاه سال گذشته که کارخانه آلومینیوم‌سازی در اراک تاکنون راه‌اندازی شده، تحولی در این شهر ایجاد نشده که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه گفت: رفتار ناهنجار در برخی هیات‌ها در عزاداری اتفاق افتاد، که باید به موضوع پیشگیری توجه ویژه شود که مجدد رخ ندهد.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی یکپارچه و یک دست در خدمت مقام معظم رهبری و برای عزت اسلام با تولید و فعالیت موثر پای رکاب است.

وی بیان کرد: جوانان استان مرکزی در برپایی خیمه امام حسین(ع) در دهه اول مشارکت داشتند و باید در همه جبهه‌ها فعالیت داشت و در جبهه عزاداری سیدالشهدا، قله‌های بلند فتح شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: برنامه‌های عزاداری برای اباعبدالله الحسین‌(ع) باید با کیفیت، پرمحتوا و نقش‌آفرین، در حد اعلا و بدون نقص انجام شود و کرامت اهل بیت (ع) رعایت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار