پیش بینی افزایش سفرهای اربعین حسینی از مبدا البرز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: افزایش سفرها در ایام اربعین حسینی به مرزهای کشور از مقصد استان البرز پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ 17 July 2024

 به گزارش «تابناک البرز» میثم قدمی معاون حمل و نقل این اداره کل با اعلام این خبر اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل استان البرز هچون سال های گذشته آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره با حجم بالای سفرها در ایام اربعین حسینی به مرزهای کشور گفت:هر سال باتوجه به مصوبات ستاد اربعین و برنامه ریزی های کشوری،ظرفیت سفرهای به مقاصد داخلی کشور بجز مقاصد مرزی،دراین ایام محدود می شود بر همین اساس هموطنان سفرهای خود را با برنامه ریزی بیشتر و حتی المقدور قبل ازآغاز سفرهای اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند.

وی عنوان کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسئول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

این مسئول با تاکید براینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز است.

قدمی توضیح داد: همچنین بنا شده است که برای افزایش توان ناوگان حمل و نقل استان جهت جابه‌جایی زائران از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار