اعتبارات عمرانی شهرستان دیلم ۳۸ درصد رشد یافت

فرماندار دیلم گفت: اعتبارات شهرستان دیلم در کمیته برنامه ریزی در سال جاری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ 14 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر»،  محمد اسدی ظهر یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم در سال جاری با دستور کار توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای بیان داشت: در سال گذشته از مجموع ۱۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات شهرستان در کمیته برنامه ریزی، بالغ بر ۷۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن یعنی ۵۴ درصد تخصیص یافته که این اعتبار در سال جاری بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی داشته است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم ضمن تقدیر از زحمات نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: از محل اعتبارات در اختیار نماینده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان، جهت فاز اول تعریض و بهسازی محور روستایی بنه خاطر_کنارکوه _بیدو، تأمین اعتبار شده است.

اعتبارات  عمرانی شهرستان دیلم  ۳۸ درصد رشد یافت

فرماندار دیلم عنوان داشت: از مبلغ ۱۸۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری اولویت‌ها بنا بر الزامات بودجه و هدف گذاری ها، پروژه‌های شاخص و نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا جهت امکان بهره برداری آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مد نظر قرار گرفته است.

اعتبارات  عمرانی شهرستان دیلم  ۳۸ درصد رشد یافت

وی با بیان اینکه تعمیر و تجهیز ادارات شهرستان هم برای خدمات رسانی بهتر به مردم مد نظر قرار گرفته است افزود: اولویت‌های عمرانی در کمیته برنامه ریزی شامل تکمیل و بهسازی پروژه‌های برون شهری، توسعه محورهای مواصلاتی، آبرسانی، تکمیل مخزن ۲ هزار مترمکعبی آب شهر امام حسن، تکمیل پروژه تعویض ۸ کیلومتر لوله خط انتقال آب شهرستان، تعمیر و تجهیز مدارس، تخریب و احداث سه مدرسه فرسوده، نوسازی سالن‌های ورزشی و تکمیل خانه کشتی، پیشرفت پروژه‌های حوزه سلامت، تبدیل آبنما به پل محورهای روستایی و کمک به حوزه‌های فرهنگی، مذهبی و مراکز قرآنی است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار