۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان در یک هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ 14 July 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، سرهنگ محمد سعید یاری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای مقابله با سوادگران مرگ، اقدامات پلیسی مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شد و در این راستا یک باند مواد مخدر متلاشی شد.

وی با اشاره به اینکه در یک عملیات پلیسی در یکی از جاده‌های استان ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر حشیش که به مقصد استان بارگیری شده بود، کشف و ضبط شد، گفت: در این عملیات پلیسی ۲ دستگاه خودرو اسکورت و حامل مواد مخدر متوقف شد و سه نفر دستگیر شدند.

یاری افزود: مابقی مواد مخدر کشف شده در راستای اجرای مرحله نهم طرح امنیت و آرامش در شهر کشف و ضبط شد که در این راستا نیز ۲ نفر فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در مرحله نهم اجرای این طرح ۵۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و روانه زندان و ۷۱ نفر معتاد نیز جمع‌آوری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای سالجاری در راستای اجرای طرح‌های امنیت و آرامش در شهر خبر داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر دنبال سود و منعفت حاصل از فروش مواد مخدر هستند و از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند، گفت: محموله کشف شده مواد مخدر به مقصد استان بارگیری شده بود که پس از کارهای پلیسی و اقدامات انجام شده قاچاقیچان در مبادی ورودی استان به صورت غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمان ریاحی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر به اخطارهای پلیس بی‌توجه بودند و پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شد قاقچیان را متوقف کردند.

وی گفت: جاده‌های استان به عنوان محور ترانزیت جنوب و جنوب شرقی کشور به استان‌های مرکزی است و پلیس انتظامی پیشگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر نظارت ویژه بر این محورها دارد.

در سال گذشته بیش از ۲ تن مواد مخدر در سطح استان چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار