انهدام باند خرابکار مرتبط با معاندین در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره خرابکاری و مرتبط با معاندین در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ 11 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» از فرماندهی انتظامی استان؛ سردار حیدر سوسنی با اشاره به تخریب چند فقره تخریب و آتش‌سوزی در استان بوشهر اظهار داشت: به دنبال چندین فقره تخریب و آتش‌سوزی تعدادی از بنرهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی درخصوص بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت و ضرورت مشارکت آحاد جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و چندین مورد شعارنویسی در نقاط مختلف استان و نگرانی امت حزب الله و مسئولین محلی و قضایی و دستگاه‌های امنیتی نسبت به تداوم و گسترش اینگونه اقدامات ضد امنیتی مراتب در دستور کار ماموران پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: در همین راستا ضمن تشکیل تیم عملیاتی و فنی متشکل از کارشناسان خبره و مجرب پلیس و با فعال کردن شبکه منابع خبری در نشانگاه‌های هدف، اشراف و گسترش چتر اطلاعاتی ، پایش دوربین‌های مداربسته، بهره‌گیری از  اقدامات فنی واطلاعاتی هویت سرباند این گروه به نام (ن گ )که سابقه خرابکاری و همکاری با ضد انقلاب و معاندین در زمان اغتشاشات سال  1401 نیز داشته شناسایی شد.

سردار سوسنی در ادامه گفت: پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد و تحت بازجویی و تحقیقات فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود، گفت: وی با  اجیر کردن و وعده پرداخت مبالغ به افرادی به نام‌های (ا خ) ، (ع ن ) اهل یکی از شهرستان‌های شمالی استان بوشهر و (ح ک) تبعه افغانستان آنان را ترغیب به انجام اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی از قبیل تخریب و آتش‌‌سوزی بنرهای انتخاباتی ،تعرض به مقرهای دولتی انتظامی و نظامی کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه همه اعضاى این باند در عملیات پیچیده دستگیر و در مواجه با مدارک موجود، به صراحت به بزه انتسابی اقرار و اعتراف کردند گفت: افراد دستگیر شده معترف شدند که قصد تعرض و پرتاب کوکتل مولوتوف و آتش زدن یکی از مقرهای انتظامی در شمال استان بوشهر را داشته که قبل از عملی کردن این اقدام دستگیر و توطئه آنان خنثی شده است.

سردار سوسنی خاطر نشان کرد: همه متهمان دستگیر شده سابقه شرکت در اغتشاشات سنوات قبل (1401) و دستگیری در  زمان اغتشاشات را داشته که به مرجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار