۲۴ درصد از مشترکین برق خانگی چهارمحال و بختیاری پاداش خوش مصرفی دریافت کردند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۴ درصد از مشترکین برق خانگی استان به تعداد ۸۰ هزار و ۹۴۲ مشترک با رعایت الگوی تعیین شده و کاهش مصرف برق، مشمول دریافت پاداش‌خوش مصرفی شدند که در صورت حساب‌های برق آنها به صورت بستانکاری لحاظ شد.‌
کد خبر: ۱۱۷۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ 10 July 2024

به گزارش «تابناک چهارمحال و بختیاری»، مجید شریفی روز چهارشنبه در خصوص وضعیت میزان مصرف خانگی برق استان افزود: میزان پاداش پرداختی به این تعداد از مشترکین کم مصرف در استان در جمع ۱۲ میلیارد ریال است.

به گفته وی، همچنین مشترکین برق خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق خود علاوه بر برخورداری از تخفیف‌های مربوطه در قبوض برق در پویش با انرژی (از طریق آدرس اینترنتی Ba-energy.ir و یا نصب اپلیکیشن با انرژی و ثبت شناسه قبض برق خود،) مشارکت کنند و برنده جوایز نفیسی شوند.

شریفی در ادامه با اشاره به اینکه بخش کشاورزی تاکنون بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشته است ، با تقدیر از کشاورزان سطح استان خاطرنشان کرد: با توجه به ناترازی تولید و مصرف برق، لازم است همه مردم همکاری لازم را در کاهش ومدیریت مصرف، داشته باشد.

براساس اعلام این شرکت، پیک بار مصرف برق در استان از ابتدای سال تاکنون در ۱۸ تیرماه به میزان ۴۸۲ مگاوات حادث شده است که نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۸ درصدی بار را ثبت شده است.

 چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت در ۴۳ شهر و بیش از ۸۶۷ آبادی و روستا دارد و همه مناطق روستایی بالای ۲۰ خانوار از نعمت روشنایی برق برخوردارند.

چهارمحال و بختیاری افزون بر ۴۰۰ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد در بخش خانگی، ۱.۸ درصد در بخش کشاورزی، هفت دهم درصد در حوزه صنعتی و مابقی در سایر مصارف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار