آمبولانس دریایی پیشرفته برای جزیره خارگ خریداری می‌شود

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: آمبولانس دریایی پیشرفته برای جزیره خارگ خریداری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ 09 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر»، عباس غریبی ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی جزیره خارگ اظهار کرد: روند تعمیرات ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی و احداث پیاده رو و روشنایی خیابان حدفاصل منازل ۲۸ دستگاه فرهنگیان تا باغ پرندگان و احداث پل میترینگ ساحل آذرپاد بررسی شد.

وی اضافه کرد: نگاه ما اهتمام به رفع محرومیت و کمک به توسعه است و از این فرصت طلایی که وزارت نفت و شرکت ملی نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ایجاد کرده تلاش خواهیم کرد برای توسعه و تحولات مثبت جزیره خارگ استفاده مطلوب کنیم.

غریبی ادامه داد: سلامت مردم جزیره خارگ برای ما بسیار مهم است، در همین راستا با احیای اعتبار خرید یک فروند شناور آمبولانس دریایی کلاس B به مبلغ دو میلیون و ۷۰۰ هزار یورو با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت و تأیید HSE شرکت ملی نفت ایران به زودی فرایند مناقصه خرید این شناور انجام، تا شاهد یک شناور آمبولانس دریایی چهار تخته در این جزیره باشیم تا دغدغه مردم این جزیره در شرایط اضطراری برای اعزام بیماران رفع شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: تأمین اعتبار خرید دو فروند شناور مقابله با رفع آلودگی نیز انجام شده و با خرید این شناورها گام‌های اساسی در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی خواهیم برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار