به دلیل گرمای هوا؛

ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز چهارشنبه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰ 09 July 2024

به گزارش «تابناک بوشهر»، اصغر جعفری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی روزهای احیر شاهد افزایش دمای هوا به ۵۰ درجه سانتیگراد هستیم و به همین دلیل لازم بود که اقدامااتی برای مدیریت مصرف برق صورت گیرد.

وی از کاهش ساعت ادارات خبر داد و اضافه کرد: در راستای مصوبه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف آب و برق، فردا (چهارشنبه) نیز مثل امروز ساعت کار ادارات استان بوشهر از ۶ تا ۱۱ تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر بیان کرد: این تصمیم به منظور کاهش مصرف، حفظ و پایداری شبکه و خطوط انتقال برق و جلوگیری از قطعی برق و خاموشی در ساعت اوج مصرف و همچنین حفظ سلامتی کارکنان اتخاذ شده است.

وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدمات شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون گمرکی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی‌شوند.

جعفری بیان کرد: ساعت کار ابلاغی صرفاً شامل واحدهای ستادی بانک‌های استان است و ساعت کاری شعب بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان تعیین می‌شود.

وی تأکید کرد: ضروری است مدیران ادارات استان بوشهر برای صرفه‌جویی حداکثری و رعایت دستورالعمل ابلاغی برای مدیریت بهینه برق نظارت لازم انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بیان کرد: در پی کاهش ساعت کاری ادارات استان از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته شده که کارمندان ساعت کاری باقیمانده را به شکل دور کاری انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار