پایان فستیوال فوتبال پایه در البرز

کد خبر: ۱۰۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 25 September 2015
سومین فستیوال ملی فوتبال پایه ایران عصر جمعه با برگزاری آخرین دور از رقابت تیم های منتخب استان های مختلف کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دوره این رقابت ها منتخبین رده سنی ۱۲ سال ۳۰ استان کشور به مدت دو روز در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار کردان شهر کوهسار با هم به رقابت پرداختند.

نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز در حاشیه این فستیوال به خبرنگار مهر گفت: در این فستیوال که با هدف شناسایی استعدادها برگزار شد آینده سازان فوتبال کشور فارغ از ثبت نتیجه برد و باخت در یک محیط شاد و با نشاط به نمایش توانمندی های خود پرداختند.

وی با بیان اینکه در حاشیه برگزاری این فستیوال برای نخستین بار شاهد برگزاری کارگاه های آموزشی برای بازیکنان و مربیان بودیم گفت: با ابتکار خوب آکادمی ملی فوتبال ایران دوره های آموزشی با موضوع کنترل خشم، دوپینگ و بازی جوانمردانه در حاشیه این رقابت ها برگزارشد.

یمینی ادامه داد: فضای مناسب مجموعه ایثار و امکانات اقامتی خوب آن به اعتراف تیم های حاضر یکی از بهترین دوره های برگزار شده مسابقات را رقم زد و باید از این بابت از زحمات آکادمی ملی فوتبال ایران، همکاران مان در هیئت فوتبال استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان البرز و شهرداری کوهسار قدردانی کنم.

حضور دو معاون وزیر نشان از اهمیت فوتبال پایه دارد

نائب رییس هیئت فوتبال استان البرز با ابراز خرسندی از رویکرد شایسته ای که به موضوع فوتبال پایه صورت گرفته است گفت: حضور معاونان دو وزیر ورزش وجوانان وآموزش و پروروش در کنار جمع کثیری از مدیران فوتبال کشور در مراسم افتتاحیه نشان از اهمیت بالای این رویداد فوتبال پایه کشور است و امیدوارم با این نگاه فوتبال کشور در آینده از اثرات مثبت آن بهره مند شود.

وی از بررسی دقیق عمکلرد فنی نونهالان حاضر در این فستیوال از سوی استعدادیاب های آکادمی ملی فوتبال ایران خبرداد و گفت: تیمی از بهترین کارشناسان این رقابت ها را به دقت رصد کردند و نفرات منتخب به زودی به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت خواهند شد.

یمینی در پایان افزود: تلاش مجموعه استان البرز برگزاری شایسته این رقابت ها بود و امیدوارم این بار نیز توانسته باشیم نمره قبولی را از ناحیه برگزاری این فستیوال مهم فوتبال کشور کسب کرده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار