رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در ۳ دهه گذشته پاک و پاک دست زیسته است گفت: کشور نیاز به طرح‌های بزرگ دارد تا سرطان و عفونت فساد را از اقتصاد کشور بخشکاند.
کد خبر: ۴۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 29 April 2017
حجت الاسلام والمسلمین محمد مختاری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح ستاد مردمی حجت‌‌الاسلام رئیسی در خیابان نواب صفوی بیرجند با بیان اینکه اخلاص و تشخیص باید سرلوحه کار وفعالیت‌های ما باشد اظهار داشت: حجت‌‌الاسلام رئیسی قابلیتهای زیادی دارند.

وی با بیان اینکه اگر در انتخاب اصلح را رها و به سمت صالح برویم باز هم خیانت است تصریح کرد: رئیسی با 3 دهه مدیریت اجرایی،  به امور کلان کشور اشراف داشته و مطلع است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مهمترین مشکل کشور که مردم را آزار می دهد فساد است بیان کرد:کسی که سالم و پاک است و به دنبال تحقق عدالت اجتماعی است باید مورد انتخاب ما باشد.

مختاری با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در 3 دهه گذشته پاک و پاک دست زیسته است ادامه داد:کشور نیاز به طرح‌های بزرگ دارد تا سرطان و عفونت فساد را از اقتصاد کشور بخشکاند.

وی از حجت الاسلام رئیسی به عنوان شخصیتی مردمی و از جنس مردم یاد کرد و ادامه داد: ما رئیس جمهوری می خواهیم که با اشراف کامل به امور مردم داشته باشد، از جنس مردم باشد، عدالت را در زندگی و محیط کار رعایت و به دنبال تحقق عدالت اجتماعی باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار