پژوهشگر و مدرس لبنانی ‌با بیان اینکه امروز ثمره خون شهدای جمهوری اسلامی ایران، لبنان و مدافعان حرم را می‌بینیم، بیان کرد: به برکت علمای بزرگواری همچون رهبر معظم انقلاب و همه مخلصان این راه حق، زندگی می‌کنیم تا پرچم اسلام را به دست امام زمان (عج) برسانیم که قرار است کل دنیا را از فساد، ظلم و جور نجات دهد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ 13 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، زینب جابر امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در طول تاریخ همیشه علما در صحنه بوده‌اند و با کمک ایران حتی قبل از دوره صفویان این اتحاد بین علمای جبل عامل وجود داشت و این اتحاد در چند سال اخیر به برکت وجود حاج قاسم سلیمانی ادامه داشت فردی که خیلی برای مردم لبنان، کل منطقه و همه مظلومان مسلمان زحمت کشید.

‌وی با بیان اینکه به برکت ‌نصایح رهبر معظم انقلاب جبهه مقاومت بوجود آمد، گفت: امروز شاهد اتحاد بوده و همه پرچم‌ها در کنار هم در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی ایستاده‌اند.‌

جابر بیان کرد: همه مدعیان بشر و سازمان ملل به جنایت های رژیم صهیونیستی نگاه می‌کنند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند، اما جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب همانگونه که همیشه گفته‌اند از مستضعفان و مظلومان حمایت می‌کند تا امروز و این وعده صادق که به دست قهرمانان جمهوری اسلامی ایران رخ داد ضربه سنگینی برای اسرائیل و حامی مسلمانان بوده است.

‌وی گفت: به بشارت‌های رهبر معظم انقلاب همیشه امید داریم و امید داریم به زودی این بشارت‌ها محقق شود.‌

حجت‌الاسلام علی محقی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان گفت: ۴۰ عنوان برنامه در ۶۰۰کانون فرهنگی هنری مساجد و بیش از ۸۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات برای دهه کرامت در استان پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

وی افزود: برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور سخنرانان ملی و بین المللی، برگزاری محافل قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی، برگزاری مسابقات فرهنگی و سایر از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

حجت‌الاسلام محقی بیان کرد: در دهه کرامت به مدت سه روز میزبان بانوی لبنانی «زینب جابر» استاد، مدرس و پژوهشگر حوزه مقاومت در استان خواهیم بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه‌های متعددی با حضور این بانوی پژوهشگر در سطح شهرستان‌های بیرجند، خوسف و فردوس تدارک دیده شده تا هم استانی‌ها از ظرفیت کلام و نوع نگاه جدید در خصوص فلسطین و عملیات وعده صادق برخوردار شوند.

وی گفت: برنامه‌های متنوع توسط ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی شده که نسبت به دهه کرامت سال قبل ممتاز و حائز اهمیت‌تر است.

حجت‌الاسلام محقی با بیان اینکه شهرستان بشرویه در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی نسبت به دیگر شهرستان‌ها پیشتاز است، بیان کرد: امسال با تمرکززدایی برنامه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها در اولویت قرار گرفته‌اند و در مراسم مختلف از ظرفیت چهره‌های بین‌المللی برخوردار خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: حضور در جشن روز دختر شهر خوسف، جشن دردانه‌های خلقت ویژه دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند، نشست عفاف و حجاب و نقش و جایگاه زن در دیگر کشورها، برگزاری جشن مادر دختر « ماه بانو» قرارگاه ایده پردازی مساجد محله غفاری و مساجد شمال شهر بیرجند و جشنواره ریحانه در فردوس از جمله برنامه‌هایی است که با حضور زینب جابر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: سال گذشته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سه رویداد ملی مدها متان، کانون‌های برتر اوقات فراغت و هر مسجد یک پایگاه، رتبه نخست کشور را کسب کرد که برای نخستین بار در تاریخ کانون‌های مساجد بی‌نظیر بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار